Velsmakende avslutning på «The Bear»
Oppsummeringen er for abonnenter
Les et utdrag

The Bear 5

5

Velsmakende avslutning på «The Bear»

Serien finner tilbake til oppskriften som gjorde den velsmakende, og avslutter med en frisk ny ingrediens i Hans Zimmers musikk.

Å følge «The Bear» gjennom dens fire første sesonger har vært like anstrengende som å drifte restauranten karakterene i serien forsøker å stable på beina.
I noen strekk har Carmy, Sid, Richie vært mine beste venner på skjermen. Spesielt sesong 1 og 2 var et nytt nivå av matdrama og kaosfjernsyn. Da «The Bear» ble suksess, ble den tredje sesongen griskt dratt ut til to sesonger.
Vil du lese mer? Bli abonnent
Gå til Vink-forsiden